Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Cesi jsou v prumeru nevychovani a neprijemni, o tom zadna. Ale zase takova tragedie to na tech horach neni...

1 0
možnosti
FF

Výstižně popsáno, pane Baráku. Děkuji moc za Váš blog.

Mohu-li i já čtenářům doporučit opravdu kvalitní lyžařské resorty, potom rozhodně vyzkoušejte americký Vail, či kanadský Whistler.

Úplně nejvíc se vám to ale bude líbit v jihoamerickém středisku Portillo (Chile). Uvidíte, že nebudete litovat. My to tam přímo zbožňujeme. R^

3 2
možnosti
MD

Nevím, kde a kdy jste tyto zkušenosti nasbíral, ale tady v Jeseníkách je vše v pohodě. :)

1 0
možnosti
JS

tak si jeďte třeba do Aspenu..:-P

1 1
možnosti
OK

Podepisuji v plném rozsahu a zdravím z rakouských Alp, kde mě lyžování stojí méně než v Krkonoších.

8 1
možnosti
TB

Blbost......po několika letech jsem se dostal nedávno opět na české hory, na prodloužený víkend do Špindlu. Malý útulný rodinný penzionek naprosto perfektní. Zalyžoval jsem si na Hromovce, vše bez problémů, lidí akorát, fronta na lanovku do 10 minut.....žádný problém....

6 1
možnosti
OK

Fronta 10 minut vám přijde jako žádný problém?

3 0
možnosti
JE

Asi jezdím na jiné české hory než autor. Já naopak mám pocit, že situace se zlepšuje. To, co autor popisuje bych podepsala před tak dvaceti lety. Nevím, kolik českých středisek autor nyní objel, a jestli popis není zevšeobecněním jedné zkušenosti.

11 0
možnosti
LC

Tak jsem letos, po patnácti letech, vyrazil si zase zalyžovat v Česku. Připadá mně, že ohledně chování na sjezdovkách poněkud přeháníte. Mám pocit, že se to hodně vylepšilo. Některé věci jsou dány i geografickými podmínkami, které se nezmění. Třeba ty rychlé dojezdy k vlekům. Ne že bych s tím souhlasil, ale rozumím tomu, že na louce o délce 600m chtějí mladí využít každý metr. Ovšem s tím, že za své peníze u nás zdaleka nedostanete to, co v Alpách, souhlasím. Roky jsem jezdil do Francie (pěkné, ale dost daleko), ale pak jsem objevil jedno malé středisko v Itálii a od té doby jezdil jen tam. Sice jen 35 km (pěkných) sjezdovek, stále téměř liduprázdno, *** hotel přímo u sjezdovek, polopenze, 7/6 ubytování/permanentka za směšných (loni) 7900,- Kč (bez dopravy). Začínal jsem s 6900,-. To prostě v Česku nikde nepořídíte.

5 0
možnosti
JB

Asi 10 let jezdíme s partou spolužáků koncem března na Pitztal - a naprostý souhlas. Ubytování skvělé a relativně levné (máme slevu pro věrné hosty), personál usměvavý, sjezdovky každé ráno skvěle upravené, fronty 0-5 minut. A ledovec ve výšce 3.400m má také své kouzlo -spolu s výhledy na okolní štíty! ;-)

2 0
možnosti
RJ

Od r. 1990 jsem na sjezdovkách v Č nestál. Ani o to nestojím - zlaté sladké Savojsko se svými perfektními terény, příjemnou obsluhou a celkovou atmosférou.

1 0
možnosti

A - no tak nic zajímavého ten Váš článek nepřinesl, kromě toho, že se o svých spoluobčanech vyjadřujete celkem pohrdlivě, ba přímo s despektem. A to jste jako dobrý? Nevím, kde se pohybujete, ale nejvíc asi v Praze. Tak snad jste potkal zahraniční turisty - Italy, Němce. A zažil jste Rusy? Ti všichni zrovna tiší nejsou. Takže nesnažte se nám namluvit, že jsme nejhorší. Vaše rétorika vč.charakteristiky pod fotkou je jak z dob minulých.

9 3
možnosti
Foto

Mě spíš zaráží ta vysoká karma..jak někdo nadává, kritizuje- zaručený úspěch:-/ Přitom to na českých horách tak strašné není.

13 0
možnosti
  • Počet článků 290
  • Celková karma 24,68
  • Průměrná čtenost 2234x
Každý má právo hledat své štěstí, pokud to není na újmu jiným lidem. Vycházím ze zásady, že stát je tu pro občana a nikoliv naopak. Každý z nás má právo hodnotit, zda pravomoci vykonávané státem by nešly vykonávat lépe nebo jinak, například zda je nevrátit občanům. Neustále je třeba hledat, jak věci dělat levněji, rychleji, přesněji, prostě efektivněji.

Seznam rubrik