Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P53e58t68r 54P87a72v38e39l48k43a 3270383748103

Dovolím si reagovat na odstavec

"Fungování Windows 10 je spojeno s nekontrolovatelným odesíláním dat ven z počítače a s automatickou aktualizací systému. ...

Zdroj:http://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=524970"

http://www.root.cz/clanky/windows-10-analyza-probihajici-komunikace/ - zde si můžete přečíst co ve skutečnosti systém Windows 10 odesílá ven.

V závěru se píše, že ve skutečnosti se neodesílá nic co by neodesílaly už předchozí verze Windows, případně co by nebylo očekávané při použití konkrétní funkce systému.

Žádný log síťové komunikace není technologicky realizovatelný z několika důvodů:

1. protože bežný Franta uživatel nemá ani ponětí co všechno mu v PC beží a k čemu to je, takže by nebylo moudré aby se v tom vůbec šťoural

2. protože většina síťové komunikace je v dnešní době šifrovaná, takže by jste se stejně nic nedozvěděl (asi by nebylo pěkné, kdyby každá aplikace měla přístup k přihlašovacím údajům do Vašeho internetového bankovnictví)

3. protože těch dat které se přenesou během několika hodin může být obrovské množství (při běžné práci klidně stovky MB)

4. protože ta data jsou z velké části nesrozumitelná pro člověka ikdyž má vzdělání v oblasti IT nemluvě o bežném uživateli

0/0
29.6.2016 12:59

J45o87s39e26f 77N88o69v54á69k 3502659564894

I Win dovolují nainstalovat druhý OS. Doporučuji Linux. Je možno zvolit dle potřeby

takovou instalaci, která co nejlépe vyhovuje potřebám. Používám Ubuntu. Postupně

je možno zcela vypustit Win.

+1/0
1.6.2016 10:22

J70a11r94o46s48l54a93v 71L42á19z20e74ň58s40k27ý 3153103412200

Mě to spíš připadá, že (nejen) Microsoft usoudil, že je na čase zkrotit lidstvo. Prostě ty Win10 si nakonec stejně nainstalují úplně všichni. Ty nabídky na aktualizací se budou tak dlouho měnit a přitvrzovat, až to nakonec, třebas i omylem, odsouhlasí každý. Mám pocit, že pomalu začíná něco, co bych nazval válkou technologií proti lidem. Ty Win10 jsou jen jedním příkladem. Dalším je třebas měření rychlosti na silnici. Kamera vám změří rychlost, přečte RZ a systém vám automaticky odešle výzvu k zaplacení pokuty. Nebo postupné rušení hotovostních plateb. Za chvíli si ani nebudete moci koupit rohlíky aniž by se to někde centrálně nezaznamenalo a nakonec třebas nezneužilo.

+2/0
1.6.2016 9:18

V55l85a45d68i53m80í91r 40M93o98r87a27v88e40c 3828670383533

Mám počítač, na kterém dělám jednoduchou grafiku, pouštím hudbu, surfuji na internetu, navštěvuji FB, občas pracuji s texty, používám notační programy. Vše k maximální spokojenosti. Používám zdarma distribuovaný operační systém Linux

+2/0
1.6.2016 6:23

L96i78b83o80r 37S12k77ý29p50a29l57a 7518483692190

A proč teda nepoužíváte starý dobrý DOS? Mimochodem - nemusí to být právě MS-DOS, může být i třeba DR-DOS. Tenhle systém vám do ničeho nekecal...

0/−2
1.6.2016 1:13

P54e11t13r 35B41r50o65ž 8552244986724

Trefa. Zatím si hýčkám staré XP a až to nepůjde, odvážím se na Linux.

+8/−2
31.5.2016 19:51
Foto

J54a91r31o43m74í72r 88H61l13u61b36e74k 2576420904341

Nikdy bych nevěřil, že dám panu Barákovi někdy karmu, po článku oslavujícím silniční šikanu. Dnes jsem udělal výjimku. Naprostá pravda. Jsem jen obyčejný uživatel, žádný IT expert. Po 15 letech s XP, se kterými jsem byl velmi spokojen, protože dělaly to, co jsem chtěl já, mám teď 8.1 a byl to obtížný přechod. Tento operační systém už má vlastní hlavu a nechce se mu moc poslouchat, prostě je uživatelsky nepohodlný. Automatickou instalaci 10 jsem odmítl, vrátily se mi 8.1 a zatím další vnucovačky nejsou. Uvidíme. Nemohu se zbavit přesvědčení, že vše, co je nové a dnes se vydává za progresivní, je mnohem horší, než to staré, "zpátečnické". Obyčejnými vysavači počínaje, přes operační systémy, až po auta.

+10/−2
31.5.2016 19:09

L39u72b82o52m60i28r 18K43u39b79a41t 4957123411330

Mám pocit, že zrovna Vám mohly Windows 10 sednout víc než Windows 8.1. Jsou si s Windows XP o poznání podobnější a pro použití na klasickém počítači vhodnější.

+3/0
1.6.2016 8:29

P69e80t64r 57K85e97i17s54l83e62r 6851652562284

Co k Vašemu článku dodat? Je poplatný mentalitě nemalé části našeho národa... Raději budou u piva nadávat na proklatý Microsoft, než aby překonali trochu pohodlnosti a do PC si dali jiný operační systém... a že se u Microsoftu chovají tak, jak se chovají? Co Vám brání vyvinout operační systém, který by strčil Windows do kapsy? Pokud se Vám to podaří, tak Vám nikdo nebude bránit Vaší "počítačové charitě"...

Jinak plný souhlas s panem Poncem... Linux je víc než dobrou náhradou za "Vidle" a dnes jen s úsměvem vzpomínám na obavy, které jsem měl po té, co mi syn natáhl Linux do mého PC...

+6/−6
31.5.2016 18:53

M35a54r92t50i26n 35S82e40d55l21á35č82e86k 1140949400914

Zajímavá teorie - a já naiva si myslel, že systém je tu kvůli uživateli, ne naopak. Tedy, že systém by měl být vyvinutý tak, aby sloužil (pokud možno lépe než ten předchozí) a neobtěžoval. Proč by proboha měl zákazník překonávat vlastní pohodlnost? Co to je za myšlení? A to opravdu hodně zlehčujete... Z vlastní 20-ti leté praxe v IT mohu jen prohlásit, že jakýkoli software od MS VŽDY jen obtěžoval a jeho nasazení ve firmě v podstatě spočívalo v jakž takž uchození, aby to vůbec nějak dohromady fungovalo. Plus potenciální riziko obrovských finančních ztrát ("geniální" zavedení Virtual Store), kterým jsme unikli jen náhodou, nesmyslné triviální chyby, které se táhnou i 20 let, mají vliv na další software a touto vazbou opět vzniká riziko finančních ztrát (svéhlavé formátování buněk v Excelu).

+2/0
1.6.2016 3:38

V59l71a38d66i92m92í83r 14M36o32r27a97v89e73c 3618600243133

Ano, je tu kvůli uživateli. Ale pokud vám Widows nevyhovují, můžete zvolit jiný operační systém. nebo se pletu? nejsem IT odborník, ale lidé, kteří jsou z oboru, umí třeba pod Lunuxem rozchodit takřka všechny programy pro Windows.

+3/0
1.6.2016 6:27

M34a48r55t84i15n 49S38e34d52l32á12č20e12k 1590529690364

Ano, "takřka všechny" a je otázka, jak spolehlivě. Ale pokud máte celou síť běžící na Windows včetně SQL a věcí okolo, tak přepřahání za chodu firmy je firemní sebevražda. U jednotlivého uživatele asi není problém, ale u firmy...

+1/0
1.6.2016 11:28

V93l27a61s42t61i18m45i89l 13K64r41a65u47s 3723324714103

Na notebooku používám Windows 7 a instalaci Windows 10 odmítám, ale každou chvíli musím odmítat okénko s výzvou na stažení a instalaci Windows 10. Tato agresivita Microsoftu se mi také nezamlouvá. Na stolním PC používám stále ještě staré dobré Windows XP a nehodlám je opustit.

+8/0
31.5.2016 18:38

B69r90u46n73o 65C88h37o67j49k60a 8125250296678

Nainstalujte si tuto ulititu a máte po problémech.

https://www.grc.com/never10.htm

+4/0
31.5.2016 19:27

K55a29r47e67l 42V62a70l71i40š 7199946118832

Udělal jsem to a je klid. Pak se ale musí hlídat každá aktualizace.

0/0
1.6.2016 3:31
Foto

M95a67r15t58i78n 47C11u88g60e33r61e37a38n 1339737228561

A zakažte natvrdo aktualizace... v situaci, kdy větším bezpečnostním rizikem je výrobce/poskytovatel, mi příjde lepší mít loď systém samý starý backdoor, než neustále vkládány nové...

0/0
1.6.2016 0:19

P43a73v82e95l 85P46o10n15e88c 6194399962600

> Microsoft však u licenčních podmínek dává na výběr ... "ber nebo táhni pryč".

Díky za článek, před několika lety jsem zvolil tu druhou variantu a nainstaloval jsem Linux na svém domácím i firemním počítači (distribuci Xubuntu s relativně konzervativním grafickým rozhraním). Zpětně to hodnotm jako výborný tah.

Získáte: svobodu a nezávislost na komerčním dodavateli, centrální a prověřený zdroj (nejen) kancelářských aplikací, větší odolnost proti zavirování

Ztratíte: iluzi komerční podpory, širokou nabídku her (řešením může být třeba: steampowered.com), některé windows aplikace jsou návykové a přijmout alternativní řešení na Linuxu si vezme svůj čas

Užitečné odkazy:

+ http://wiki.ubuntu.cz/p%C5%99echod_z_windows_na_ubuntu

+ http://wiki.linuxquestions.org/wiki/Linux_software_equivalent_to_Windows_software

+9/0
31.5.2016 17:09
Foto

M36a77r64t14i41n 98C44u12g32e77r28e78a93n 1949847398141

Problém ale jsou aktualizace, že se ani neobtěžují Vás informovat o tom, co se na Váš počítač vlastně instaluje, a do jisté míry i fakt, že na Linuxu musíte všechno nastavit sám... ty jeho možnosti jsou možná až moc rozdáhlé (jen si zkuste zformátovat disk za běhu...), což není zrovna něco, co by zvládl běžný Widlář... a i já se nakonec vrátil na Sedmy a proč? Programy! Na Linux sice jsou v mnohých případech alternativy, ale bohužel, nedosahují uživatelské přívětivosti toho co je na widlích, nebo neposkytují takovou funkcionalitu. Zrovna sada Office je pěkným příkladem, ten rainbow systém je tam velmi efektivní, v Librech dělám věci i dvakrát déle (krom formátování textu...), nemluvě o tom, že Microsoft svou sadu zrovna moc komunikovat neučí. A to je jen jedna oblast...

Bohužel, Linux je spíš mířený na servery, kde se velice osvědčil, a na v zásadě autonomní aktivní zařízení (routery, NASky, televize...) a s těmi běžný uživatel moc kamarád není...

+1/−1
1.6.2016 0:40

P39a95v59e82l 75P31o27n87e20c 6314149532890

Volba kancelářské aplikace je dobré téma k diskuzi. Osobně LibreOffice téměř nepoužívám, nahradil jsem ho on-line řešením od Google, podobnou aplikaci však nabízí i Microsoft a další poskytovatelé. Dokumenty pak lze snadno sdílet s vybranými lidmi (pro čtení, pro editaci či pro zapisování poznámek) a ke svým dokumentům máte přístup i z jiného počítače.

Pokud to někdo s přechodem na Linux myslí vážně, doporučuji začít používat alternativní aplikace ještě na Windows (mnoho z nich je multiplatformních), samotný přechod na Linux pak bude mnohem snadnější.

+1/0
1.6.2016 7:54

T38o71m90á98š 96B83e72d34n90á74r 3777545202940

Vždyť dneska máte na výběr, monopol Microsoftu na trhu operačních systému už je dávno pryč. Nikdo Vám nedrží pistoli u hlavy. K dispozici jsou např. naprosto uživatelsky přívětivé Linuxy.

+5/−1
31.5.2016 16:42

V64i27l90é51m 25B74a84r78á42k 4476777609566

Jsem jen prostý uživatel a nemám na to, abych si Lynux dodělával.

0/0
31.5.2016 18:12

T46o26m30á77š 39B58e41d49n55á86r 3937975112660

Dodělávat nic nemusíte. Jsou k dispozici hotová řešení, oblíbený a rozšířený je třeba Ubuntu. Osobně ale zůstávám věrný Microsoftu, Windows jsou fajn. Že práci s PC zvládne každý je rozšířený omyl, člověk musí disponovat ochotou se učit nově věci. Ano, mohou Vás zacvičit jak opici na určitou verzi Wordu, ale prostě změny jsou, budou a musíme se s nimi vypořádat. Chápu, že to je mnohdy frustrující, ale jinak bychom ještě bušili na psacích strojích.

+4/−1
31.5.2016 20:07

V79i47l31é81m 37B64a35r61á70k 4286787889776

Souhlasím, ale na autech se také neprohazuje spojka, plyn a brzda, tedy nemění se, podle mě bezdůvodně, technická podstata.

+1/−1
1.6.2016 10:06

J15a58r38d53a 31C45h36o35v17a70n95e47c 6951775553199

Peníze jsou moc.

Monopol je moc.

Když se spojí peníze a monopol, starají se nejprve o to, aby se monopol zachoval a peníze se zvětšily. A k tomu je každá cesta dobrá.

+2/−1
31.5.2016 15:33
Foto

M39i96r53o24s17l14a40v 21M64a49c95e30k 5831555120982

asi by bylo rozumné platiti Microsoftu výpalné aby již nevyvíjel nic nového. od doby XP to jde z kopce Rv

+3/−1
31.5.2016 13:24
Foto

F50r79a36n89t27i43š72e61k 73K41š71í76r 2359436415

Pořád mám na výběr a zatím se mi W10 líbí.

+4/−4
31.5.2016 13:11
Foto

K85a79r52e40l 31B34o74h70á10č27e27k 1871807496154

Pamatuji si podobnou hysterii v době, kdy kralovaly eNTéčka a přišly XPéčka :) To bylo křiku a bědování, jak jsou ty první kvalitní a stabilní a ty druhé strašné po všech stránkách :)

Ale ať už to bylo jakoliv, těm druhým se velmi rychle přizpůsobily hlavní hráči v zábavě...kdopak dnes pláče nad ztrátou těch prvních? ;)

Tenhle přechod...bue analogicky fungovat stejně...nějakou dobu z mnoha různých důvodů pojedou i starší systémy u jednotlivců i společností...ale za pár let, hm? ;)

+4/−6
31.5.2016 13:11
Foto

M50i61l68o96s96l25a51v 64D90o95u33b90r49a74v42a 1631849305184

to máte pravdu, za pár let si lidi zvyknou, otázka je jestli je to nutný si nechat vnucovat nějaké zvykání. Na smrt blízkého si také časem zvyknete, ale bylo by lepší, pokud je zdráv kdyby s námi mohl žít.

+1/−1
31.5.2016 17:13
Foto

K19a50r41e24l 79B73o74h19á35č72e10k 1541907216684

Ale no tak...nikdo nikomu nic nevnucuje, to je pro mne úsměvné tvrzení :)

+2/−5
31.5.2016 17:16

M90i19r18o38s46l25a44v 25S61l44á96m43a 1341943675635

A co byste řekl na dialog "Chcete přes tlamu?" s možnostmi odpovědi "Hned", "Odložit na večer" a s tím, že při "neodpovědi" (zavření dialogu křížkem nebo AltF4) dostanete přes tlamu "až" ráno? ;-)

+7/−1
31.5.2016 17:46
Foto

K41a66r72e40l 64B19o47h87á32č31e15k 1251917906504

Zajímavý dialog, který ale nevystihuje situaci :) Aktualizace na Win10 dala před tím spoustu měsíců mnoho jiných možností...a vlastně je dává i při tomto dialogu...i po instalaci...kupříkladu...když už člověk z různých důvodů lpí obecně na Win...což není nic špatného :)

Pokud na nich nelpí, dávno nebo po tomto dialogu má na PC něco jiného...což také není nic špatného :) Každý má možnost jít si svou cestou...lamy naříkají, že cestu neznají...a to je celé :)

Ještě nějaký naivní dotaz?:)

+1/−5
31.5.2016 17:52

M42i78l80a83n 32S54t56e83h91l74í35k 7780789813401

Nikdo nikomu nic nevnucuje, ale pomalu a jistě vám na starých dobrých XP přestávají chodit internetové prohlížeče, protože jejich výrobci je odmítají udržovat pod staršími systémy. Nejdříve šlo o MS Explorer, pod kterým vám už prakticky nefunguje většina webových aplikací, teď se přidal i Google Chrome a možná některé další. Nakonec člověk kvůli tomu, aby se dostal do svého internetového bankovnictví, bude muset koupit nový počítač, protože přechod z WINXP na WIN10 je většinou nemožný kvůli slabému HW (většinou lze dosáhnout jen na už také neperspektivní WIN7). :-/

+5/0
31.5.2016 18:30
Foto

K50a24r66e18l 67B86o28h80á13č80e71k 1291157246194

No ale o tom mluvím na začátku ve svém prvním příspěvku, vývoj je neúprosný i bez ohledu na OS :) Takže jo...s Chrome mám také Wind10 problém ...když začne zlobit, prostě šáhnu na ten den po nedokonalém Edge, které ale aspoň šlape...časem se ten problém s Chrome nějakým update vyřeší :)

Hardware nároky nejsou nic nového...ale je zapotřebí říct, že dnes mít 2GB RAM je spíše anachronismus ne kvůli OS, ale kvůli netové grafice :)

Na starém noťasu mi pro změnu šlapou nahoře zmiňované Xubuntu a najednou je z něj šídlo :) Mohu porovnávat ... obojí má něco do sebe :) A nejsem žádný IT guru, i přesto jsem se nakonec sžil i s Xubuntu :) Volby prostě jsou ...a ne, že nejsou :)

+3/−1
31.5.2016 18:37

M28a32r69i92e 64Š63í52p20k45o18v83á 5812792644387

Ti mladí jsou na zabití!;-D Můj vnuk-ajťák mi říká totéž (dnes odpoledne)......

+1/0
31.5.2016 18:43
Foto

K39a67r15e91l 80B90o57h82á32č63e23k 1971767136594

:)) Počkej, Majko...Tvůj vnuk dělal ještě na NT?:))

0/−1
31.5.2016 18:44

M35a51r69i81e 55Š12í19p84k27o75v96á 5142312984837

ty jsi myslel, že tajím věk, že?;-D

+1/0
31.5.2016 18:49
Foto

K14a47r25e73l 51B13o23h22á42č28e69k 1491477396504

;-D Ne, vždyť jsme se o něm bavili ...a ono tak úplně nemožné není, aby vnuk dělal v NT, děti jsou šikovné :))

+1/−1
31.5.2016 18:53

M65a75r16i84e 82Š42í22p97k19o36v30á 5812872254827

no, šikovný je docela dost. Rok po škole, ale už při ní, se tím živí slušně. Hrozně ho to baví. Postavil si 3D tiskárnu:-), a teď dělá nějaký počítačem ovládaný prvek, který snad bude i vařit!;-D;-D

+1/0
31.5.2016 19:00

M86a36r83i48e 58Š74í81p12k61o55v21á 5382362624857

Vnuk mi odpoledne říkal, ať nenadávám na 10, on je uznává (ale dělá v linuxu), že takhle se nadávalo na 98, Milénia, Xpéčka, Visty atd.....a lidi si zvykli. Že to je proto, že jsou lidí líní si zvyknout na něco jiného. To jsem myslela, víš?

+1/0
31.5.2016 18:48
Foto

K62a70r55e75l 20B31o96h45á26č50e91k 1491167476304

Jo...obecně...pak má pravdu :) Také mi sice vadí, že u desítek hledám nastavování věcí, které jsem až do sedmiček našel automaticky :) také mi vadí, že některá nastavení nejsou uživatelsky snadno dostupná :)

Ale je to celé má volba...aktualizoval jsem tehdy, když jsem chtěl...na to, co jsem zadarmo chtěl :) Pokud bych nechtěl aktualizovat, samotný Microsoft má na stránkách postupy, jak tomu zabránit :)

+1/−1
31.5.2016 18:51

M31a35r95i59e 41Š43í65p98k79o74v83á 5722542394707

Má to tam, ale na mě je to asi u složité -. moc kroků:-) Já jsem zařízla aktualizace:-/ Za chvíli pojedu na léto, tak se stejně nic nebude aktualizovat než přijedu.

+1/0
31.5.2016 18:55

M13a84r44t32i73n 58S36e21d14l61á88č89e66k 1960669350744

Až na to, že vaše teorie není univerzální - viz zmršené Win 98, Vista a 8. Prostě někdy se zadaří, někdy ne a v případě Win 10 se tedy hodně nezadařilo už u instalace (obchodní praktiky pomíjím, ty jsou opravdu na zvracení)

0/0
1.6.2016 3:44
Foto

K64a40r34e84l 41B76o31h52á95č71e74k 1111367586514

Já mluvím o konkrétní hysterii, ne o univerzální hysterii :) Tolik za prvé :)

A za druhé...přes všechny různé mouchy, které má každý nově zaváděný systém...nepovažuji zatím u Win10 nic za smršeného :)

Jen pro srovnání, oslavovaná XP potřebovali tři servis pack...odtraňující opravdu zmršené věci, o zákjladních bezpečnostních trhlinách nemluvě :)

0/−1
1.6.2016 7:10

M16a54r47t16i15n 82S72e71d93l24á91č97e51k 1520979120234

Já už jsem to psal jinde u jiného článku, takže se budu opakovat - kolega si údajně omylem doma nainstaloval Win 10 a všechna nastavení ovladačů, pošty, atd., která jsem mu ve Win 8 pracně dělal, tak šla do háje - všechno bylo v defaultním nastavení. Avast nainstalovaný ve Win 8 prostě zmizel a online nešel ani na 3 pokusy nainstalovat - šel jenom offline. ESET, který jsem v zoufalství nainstaloval, pak nešel zase pro změnu odinstalovat. Tolik mé praktické zkušenosti, já tomu říkám zmršený systém... Jako perličku nakonec přidám to, že několik měsíců údajně pod Win 10 nefungovaly modemy Vodafonu. Je to sice spíš chyba Vodafonu, že nepředvídal vývoj, ale to je ve výsledku uživateli asi tak nějak jedno - prostě má na stole systém s nefunkčním Internetem.

0/0
1.6.2016 11:36
Foto

K49a18r17e24l 14B84o70h18á22č79e76k 1861617206774

No...a já už instaloval Win 10 celkem na pěti desktopech, z toho dva soukromé, zbytek firemní, na jednom noťasu a na jednom tabletu...a nešlo do háje nikdy nic, natož aby zmizel antivir, přičemž šlo jednou o Avast, jednou o Aviru a zbytek byl Eset :) Ve svém nejbližším okolí jsem se o podobných problémech nedoslechl...a to došlo i během jedné instalace k výpadku proudu díky bouřce :)

Tedy si dovoluji pochybovat o tom, že šlo o chybu systému :)

Jediný ovladač při těch všech prováděných instalacích, který zazlobil, v jednom případě ovladač náhradního zdroje ... což spravilo stáhnutí aktuálního ovladače ze stránek výrobce a šlo o mou chybu, ten ovladač tam na stránkách visel už více jak rok :)

+1/−1
1.6.2016 11:47

M12a46r83t21i58n 60S29e90d91l67á39č70e49k 1780799980974

Tak samozřejmě - já u té instalace nebyl, takže nevím, co se přesně dělo, ale konkrétně šlo nejprve o nastavení chování touchpadu, které bylo po instalaci v defaultu a jelikož jsem to měnil poměrně dost, tak jsem musel zase vzpomínat kde a co... Navíc si kolega upgradoval i na Office 2016, což v Outlooku znamenalo další default a další pracné nastavování (chtěl jinou velikost písma, atd.). No a ty antiviry mě dorazily - ještě jsem zapomněl na AVG, ten taky online nešel nainstalovat. Naštěstí u Avastu šla aspoň ta offline instalace, což ale nějaký další čas zabralo. Dohromady asi 3 hodiny ztraceného (ale naštěstí aspoň zaplaceného ;-D) času...

0/0
1.6.2016 12:59
Foto

K68a61r60e27l 51B37o11h69á75č97e91k 1121947836424

Tak "nastavení", může být ...ale to zas je většinou problém daného konkrétního výrobku a jeho továrních ovladačů a prodajců...když na starší hardware narvou poslední soft a šups do prodeje bez ohledu na zastaralost driverů :) Málokdy problém desktopů, většinou tohle zlobí u noťasů a tabletů :) jenže tam zlobí...jakékoliv změny dost často, bez souvislosti s OS :)

0/−1
1.6.2016 13:08
Foto

K14a23r94e14l 67B86o52h62á29č27e24k 1551747246314

Jo...a problém s odinstalací Esetu není problémem Win 10 ...stačí se jen trochu porozhlédnout po forech, které to řeší :) Také jsem se s tímhle problémem setkal na noťasu s 8.1 kupříkladu...i sedmičkách :) Problémů s odinstalací může být několik...většinou jde o to, že Eset nejlépe odinstaluje jen originál uninstal soubor, vše ostatní narazí na systémovou ochranu samotného Esetu :)

0/−1
1.6.2016 11:53

M38a42r80t78i28n 10S58e59d60l19á82č51e82k 1610379870964

Myslíte, že jsem měl čas prolézat nějaká fóra, když jsem ho použil jenom proto, že Avast ani AVG nešel, tak aby tam bylo z nouze aspoň něco? Vůbec jsem nečekal nějaké problémy při instalaci a opravdu jsem neměl hodiny volného času...

0/0
1.6.2016 13:01
Foto

K83a96r66e35l 82B74o41h21á25č97e40k 1101367806364

Já netuším, na co byl nebo nebyl čas...jen konstatuji, že problém s odinstalací Esetu není problémem Microsoftu :)

0/−1
1.6.2016 13:04



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.