Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M95i30l53a40n 93R59a33d83e75k

9. 12. 2016 21:32

doufam ze je to ironie

1 0
možnosti

přečetl jsme si to a nenašel jsme nic, co by mi vysvětlilo vaši změnu názorů...ale jak vy nesouhlasíte se mnou v hodnocení USA tak já s vámi nesouhlasím v obrovské spoustě vašich tézí.....

jen namátkou...

1) lidé si jsou a nejsou rovni...lidské skupiny se od sebe liší, i když někdy to některým zůstane utajeno, protože to nevidí

2)prosperita závisí na mnoha aspektech a rozhodně i na mentalitě..jestliže je někdo líný a nechce pracovat..těžko dosáhne nějaké prosperity....

a tak dále a tak dále.........

ale mám jinou otázku, kde bydlíte a jak dlouho tam již jste? a jaké vazby máte na UK?

0 0
možnosti

J39a81n 64R86á10ž

9. 12. 2016 13:18

Během čtení jsem si dlouho nebyl jistý, zda to, co píšete, taky myslíte vážně. Po přečtení se obávám, že jste to vážně opravdu myslel!

P.S. A poznámka o žluté hvězdě je opravdu chucpe Rv

7 0
možnosti

mám dotaz na autora....Proč jste vedl kampaň proti vstupu do EU a co s ve vás od té doby změnilo,

Já jsem všude, kde jsem chodil byl pro vstup do EU a vysvětloval to i dětem na školách...pokud to chtěli vědět.........proto by mne zajímalo proč jste byl proti a co se od té doby změnilo? děkuji moc....opravdu bych to rád věděl....mohlo by mi to pomoci při argumentaci s těmi, kteří tuto vaši změnu ještě nezažili....

1 0
možnosti

Je to v těch odkazech na konci článku. Jinak tedy zásadně nesouhlasím s vaším hodnocením Spojených států.

0 0
možnosti

J79i72ř96í 91N92o56v63á84k

9. 12. 2016 13:00

Čím více se u domácích prodejců utratí za domácí výrobky, tím více peněz zůstane doma. Snaží se to tak dělat všichni, takže nevidím důvod, proč bychom ve jménu nějaké fiktivní soudržnosti EU měli stát stranou tohoto rozumného trendu. Jedinou otázkou je, jestli státní kampaně v tomto směru něčemu pomohly, nebo jde o vyhozené peníze. Např. kampaň Ryba domácí byla jeden velký tunel.

4 0
možnosti
Foto

Já bch rád konečně kupoval kvalitní zboží a ne to druhojakostní, které se u nás i pod renomovanými značkami prodává.

A ujišťuji vás, že bezpečnost a soudržnost EU je to poslední, na co při tom myslím.

5 0
možnosti

P24a45v61e92l 30V37é92b34r

9. 12. 2016 12:57

To já bych zase rád něco udělal proti soudržnosti EU...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS