Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teplá nad Bečvou...?:-) Měl by jste si to opravit...Bečov nad Teplou.

10 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 1
možnosti
JR

J13a78n 68R49á81ž

12. 8. 2020 14:18

Karlovy Vary = Navoněná bída, naprosto přesně vystihuje i můj pocit. Neznám město v ČR, kde by vedení města tak kašlalo na dojem, který mají z jeho návštěvy běžní návštěvníci. Když jsem po pár hodinách dost znechuceně odjížděl, konstatoval jsem: Naprostá ztráta času!

PS. Jaký to rozdíl od dojmu, který zanechají "Mariánky" a vůbec nejlepší z lázeňského trojlistku "Frantovky" Ty mne okouzlili a tak jsem se tam po ubytování v příjemném hotelu na týden neplánovaně usadil. Podotýkám: Velmi příjemně strávený týden :-)

7 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
Foto

Zajímavé hodnocení. Jenom mu trochu bere na serioznosti ta "Teplá nad Bečvou". Škoda ...

8 0
možnosti
MV

A je to v kontextu tak důležité?

2 0
možnosti
  • Počet článků 290
  • Celková karma 24,68
  • Průměrná čtenost 2234x
Každý má právo hledat své štěstí, pokud to není na újmu jiným lidem. Vycházím ze zásady, že stát je tu pro občana a nikoliv naopak. Každý z nás má právo hodnotit, zda pravomoci vykonávané státem by nešly vykonávat lépe nebo jinak, například zda je nevrátit občanům. Neustále je třeba hledat, jak věci dělat levněji, rychleji, přesněji, prostě efektivněji.

Seznam rubrik