Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Hodně se diskutuje, že by se mělo mlčet jak hrob, aby to nenapodobili jiní takoví, jako byl David Kozák. Samozřejmě jsou na to různé názory placených odborníků, že to tak je lepší. Já teda mám svůj vlastní neplacený názor, a ten říká, že já mám svůj život uspořádaný tak, že není síla, která by mne donutila či jakkoliv ponoukla následovat příklad Davida Kozáka či jiných takových střelců a něco takového realizovat. Byť by se nepsalo o ničem jiném. To bych přestal číst noviny a net a četl bych si knížky. Já jsem jenom laik a myslím si, že takhle to mají normální lidi všichni. Neskočí z okna, když jim někdo řekne "Skoč z okna!". Stejně tak nebudou napodobovat šíleného střelce. Proč by to dělali? Copak lidem, kteří takto argumentují, to nepřijde divné? Mají to v hlavě v pořádku? - - - - Ostatně David Kozák nezaútočil proto, že si přečetl o nějaké střílečce v USA. Ta příčina je jinde. A je mi docela jasný, kde. Ale to je z ranku příčin, co stejně nemají řešení. Takže se o střílení může mluvit či mlčet jak chce, ony buď další střílečky přijdou, nebo nepřijdou. Informovanost na to nemá jakýkoliv vliv. Je potřeba vhodný člověk, to je celé.

1 0
možnosti
  • Počet článků 290
  • Celková karma 24,68
  • Průměrná čtenost 2234x
Každý má právo hledat své štěstí, pokud to není na újmu jiným lidem. Vycházím ze zásady, že stát je tu pro občana a nikoliv naopak. Každý z nás má právo hodnotit, zda pravomoci vykonávané státem by nešly vykonávat lépe nebo jinak, například zda je nevrátit občanům. Neustále je třeba hledat, jak věci dělat levněji, rychleji, přesněji, prostě efektivněji.

Seznam rubrik